27.11. 2021
Článek Mgr. Michaely Širůčkové, Ph.D. o problémovém chování dětí. Zaměříme-li se na podstatu interakce mezi dítětem a dospělým, otevře se prostor, ve kterém lze efektivně řešit problémové situace a chování dítěte pozitivně ovlivnit.
16.9. 2021
S raným materiálem pracujeme, abychom porozuměli současnému životu. Podle Adlera mají rané vzpomínky speciální význam, ukazují ryzí životní styl v jeho nejjednodušším vyjádření.
17.5. 2021
Vnímáme potenciál adlerovského přístupu, ať už je to v samotné struktuře nebo metodách, které klientům umožňují porozumět sobě i svému pohybu ve světě a realizovat změnu, tam, kde je pro ně i jejich okolí užitečná.
4.5. 2021
To, jak je řízena škola, se promítá i do způsobu, jakým učitelé pracují se třídou a jak tím naplňují filozofii organizace.
28.4. 2021
Nápad akcentovat práci s tělem v adlerovském přístupu je na světě. Můžeme například najít místa, kdy se odpojujeme od lidí a uvědomujeme si, kde v těle můžeme získávat informaci o tom, co se děje.
4.2. 2021
Metafory mají významnou funkci, učí, inspirují, vedou, pomáhají vyjádřit žitou zkušenost.